информационни ресурси за бизнеса
комуникации |  сигурност |  бизнес софтуер |  критични системи |  интернет |  зелени ИТ |  ИТ проекти |  cloud |  CAD/GIS/GPS |  документопоток |  финансови ИТ |  МСБ
новини
От София HP ще обслужва свои клиенти в Германия
От: InfoWeek, новини
Заработи първият в Европа HP център на регионален принцип
07:20 21-03-2013
Министър Василев присъства на откриването на Центъра в София
HP Клиентски център - Германия за отдалечено предоставяне на технологични услуги заработи в София. Новият Клиентски център - Германия е първи за НР в Европа и е създаден за предоставяне на отдалечени технологични услуги на регионален принцип, стана ясно по време на официалното му откриване. 

Центърът ще обслужва клиенти на компанията само от Германия, с дейност в областта на финансите, индустрията, комуналните услуги и телекомуникациите, като висококвалифицирани български експерти ще предоставят технологичните услуги, уточниха от HP.

„Идеята за създаването на Центъра възниква още в началото на 2011 г.”, обяви Майкъл Еберхардт, вицепрезидент на НР за Германия. „Целта ни в процеса на избора беше да изберем не най-евтиния вариант, а най-ефективния”, уточни той. 

Изборът за местоположение на Центъра пада върху България поради факта, че страната ни като член на ЕС има хармонизирано с останалите държави законодателство, тук съществува добра административна инфраструктура за подкрепа на чуждите инвестиции, и не на последно място страната ни разполага с висококвалифицирана работна сила, владееща много европейски езици, при конкурентни нива на заплащане.  

Центърът е разположен на три етажа - всеки един от тях е проектиран и посветен на едни от най-големите постижения на Германия в областта на индустрията, науката и спорта. Клиентски център - Германия е с капацитет от 800 работни места.

„Новият център създава изключително благоприятна среда за тясно сътрудничество и комбинация на ресурси, които дават възможност на НР екипите да оценяват по-бързо възникналите ситуации и по-точно да разрешават проблемите на клиентите”, коментира Преслав Павлов, директор „Отдалечени услуги” в Глобалния център на НР в България. „Центърът е изграден на регионален принцип, като от едно място ще се доставят комплексни услуги на клиенти в Германия”, уточни той.

Клиентски център-Германия е част от един от шестте глобални хъба на НР за отдалечени услуги, който оперира в България . Глобалният хъб предоставя на корпоративните клиенти в цял свят пълното портфолио от услуги на НР в областите на софтуерните приложения, ИТ инфраструктурата и услугите свързани с бизнес процеси.
Присъедини се и сподели: Facebook Twitter RSS Изпрати
Най-нови от новини
Eвропейската компания Asseco стъпва на българския пазар
07:42 13-06-2014
Представи визията си за бъдещето на технологичен форум
Откриват лаборатория за проектиране на е-системи в ТУ-София
07:01 11-06-2014
Ще се обучават студенти по микроелектроника
Трима студенти отличи Vivacom Техническа академия
11:13 10-06-2014
30 младежи участват в проекта тази година
  Най-четено от новини