информационни ресурси за бизнеса
комуникации |  сигурност |  бизнес софтуер |  критични системи |  интернет |  зелени ИТ |  ИТ проекти |  cloud |  CAD/GIS/GPS |  документопоток |  финансови ИТ |  МСБ
новини
AT&T залага на видео услуги със закупуването на DirecTV
От: InfoWeek
Предлага 48,5 милиарда долара за доставчика на сателитна ТВ
14:21 19-05-2014
DirecTV има 20 милиона клиенти в САЩ
AT&T залага на видеото със закупуването на DirecTV – един от най-големите доставчик на сателитна телевизия в САЩ. Компанията е готова да плати 48,5 милиарда долара за DirecTV. Придобиването е знаково, тъй като потвърждава тенденцията за сливане на безжичната индустрия и телевизионния пазар вследствие на увеличаващото се потребление на видео чрез мобилни устройства от страна на американците.  

Сделката, анонсирана вчера, подчертава необходимостта на AT&T от свежи приходни пера отвъд американския бизнес с мобилни устройства, който става все по-конкурентен.  

Придобиването на DirecTV, която има 20 милиона клиенти в САЩ, ще се отрази положително върху пакетите на базираната в Далас AT&T за клетъчни, широколентови, телевизионни и фиксирани телефонни услуги.  

За DirecTV сделката представлява възможност компанията да предложи широколентов интернет за първи път на клиентите си.

AT&T и DirecTV анонсираха сделката едва няколко месеца, след като Comcast Corp предложи 45 милиарда долара за Time Warner Cable – сделка, която би могла да създаде монопол върху американския пазар за кабелен и широколентов интернет. Предложението на Comcast в момента очаква регулаторно одобрение.
Присъедини се и сподели: Facebook Twitter RSS Изпрати
Най-нови от новини
Eвропейската компания Asseco стъпва на българския пазар
07:42 13-06-2014
Представи визията си за бъдещето на технологичен форум
Откриват лаборатория за проектиране на е-системи в ТУ-София
07:01 11-06-2014
Ще се обучават студенти по микроелектроника
Трима студенти отличи Vivacom Техническа академия
11:13 10-06-2014
30 младежи участват в проекта тази година
  Най-четено от новини